HTML

rubber soul

Gondolatok a monitor előtt. A mély magány pillanatai ezek, ha se sör, se pizza, se posztó. eeeeh.

Friss topikok

Linkblog

variációk egy kisfröccsre

2008.11.06. 23:22 :: anonymphalanx

Hello

A mai nap a mai nap. Holnap megírom amit ma nem írtam meg, ha el nem felejtem. Azért néhány szó... a zseniális fogyókúrámnak anniy. LEgalábbis ami a mai napot illeti. Pedig már három kilót lementem. Mondjuk irreális gyorsasággal, két nap alatt. Azt hiszem nem kellett volna fröccsöt innom. Az után tökre éhes lesz az ember. MEg hát annak a csodás krumpilevesnek, amit csináltam, nehéz ellenállni, még egy olyan kemény arcnak is, mint én. Főleg úgy, hogy mindeközben a cigiről is le akarok szokni. De sebaj, holnap is van nap, mondjuk fröccs is van... Csak akarat legyen hejj! Edzem is lelkemet egy kis Kodállyal - Háry János rulez.

Ha valaki más is fogyna, egy kis segítség, a bájos Junko Sakimurával cimbalmon:

(a vadászkürtös egy kissé lámika)

www.youtube.com/watch

Aztán semmi mcdonalds!!!

Szólj hozzá!

Címkék: japán kodály fogyi

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugivan.blog.hu/api/trackback/id/tr20754964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása