HTML

rubber soul

Gondolatok a monitor előtt. A mély magány pillanatai ezek, ha se sör, se pizza, se posztó. eeeeh.

Friss topikok

Linkblog

egykéthá.

2008.11.04. 23:26 :: anonymphalanx

Hello.

A mai napom nem sokban különbözött a megelőző néhány hétben megélt napoktól. Még mindig munkanélküli vagyok. Az egészben a legrosszabb a pénztelenség. Persze nem vagyok kapzsi, legalábbis sosem gondoltam magamra úgy, mint egy kapzsi görényre, de lehet, hogy csak tévedtem. Addig is, amíg ez kiderül, megpróbálok megújulni. Új állás, ahhoz megfelelő hozzáállás, etc. Egészen könnyen megy. Itt van például ez a blogolás, semmi különös nincs benne. Megmondta bátyám is: -Blog? Minek? Elolvassa vagy 10 ember.- Hát ezzel vitatkoznék. Nem az első blogom lévén eddigi tapasztalataim azt súgják, hogy ha 10 ember megnézi firkálmányod, akkor ereszkedj térdre, s háláld meg az Úrnak. Persze ha 10 vagy 20 olvassa, hát nem mindegy? Csak szeress imádkozni.

Igen, igen. Az életem számos frontján kell változást eszközölnöm. Először is le kéne fogynom. Engem különösebben nem zavarna a súlyom, csak hosszas gondolkodás után rájöttem, hogy az ember az társas lény, s ha akar maga mellé valakit, akkor igyekezzék optimalizálni azt. Mármint a súlyát. Adott esetben természetesen a valakit is lehet optimalizálni, persze azért ne annyira, hogy megint társtalanok legyünk. Fogyni nehéz, hízni nem. Gondoltam, ezt leírom, ha valaki nem tudná. Nekem pedig fogynom kell, így most nehéz, meg egyedül is vagyok. hejj....

Persze itt van a kutyám. Hulla jó arc. Meg van egy macska is. Elvannak ketten mint a befőtt. Megosztják mindenüket. A kaját, a szabadidejüket, a bolháikat. A baj az, hogy nekem is jut. Nem tudok rájönni, hogy melyik lehet bolhás. A macska sanszos. Hiába a bolhaírtó, ha a szakszerűségnek még csak a látszata sincs, amikor azt használni kell. A múltkor is a bolhaírtó fele a macska szőrére ment, ráadásul meg is akart karmolni az idióta. Legszívesebben kihajítottam volna az ablakon. Egyébként szeretem a macskákat.

Chözzigaretta. Le kéne szoknom. Sokba kerül és egészségtelen és állítólag büdös is. Ha az olvasók közt lesz fiatal, annak üzenem, hogy inkább igyon. Az legalább meglátszik rajta. Nekem már a focipályán az átlagos alibi kocogás is alig megy az újraélesztés veszélye nélkül. Szal vigyázat.

Ez van. Majdnem teljes élet.

Szólj hozzá!

Címkék: átlagos örömök

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugivan.blog.hu/api/trackback/id/tr72750377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása