HTML

rubber soul

Gondolatok a monitor előtt. A mély magány pillanatai ezek, ha se sör, se pizza, se posztó. eeeeh.

Friss topikok

Linkblog

álom fluxus-kivitelben

2008.11.22. 16:51 :: anonymphalanx

Hello.

MA reggel ámodtam. A kép a következő. Egy kiskoma meg a haverja jön oda kamerával, mielőtt bekapcsolta volna, gyorsan odamond annyit, hogy: - Scofield-ről kéne mondani valamit. Menni fog? - válaszomon én voltam a legjobban meglepődve, mert mindig is lámpalázas voltam, de most annyit mondtam: - Okés.

Beszéltem is néhány szót egy sorozat ilyen nevű főhőséről, meg két zenészről. Miközben beszéltem, a kamera átalakult egy kézilabda méretű karórává a kameraman bal kezén, s ezután azzal vette a beszélgetést. A riporter egy ismerős arc volt, vagy 25 évvel ezelőtt a játszótérről. Azóta nem is tom mi van vele, de szépen megnőtt. A kérdésem kifejtésének végén társaságom tagjai, mert nem egyedül voltam, egymást túlkiabálva folytatták a színésszel kapcsolatosan megkezdett poénkodásomat. Vége.

Felébredtem. Némi gondolkodás után jöttem rá, hogy csak egy, ilyen nevű zenészt ismerek, a másik, akire gondoltam, az Joe Satriani. De az ő neve sehogyan sem kapcsolható össze azzal a jazz zenével, amit Mr. John Scofield játszik. Talán, Mr. Coltrane-re gondolhattam, mert ő is John, csak ő nem gitáron adta elő.

Az álom és a pszichedélia bennem létező forgatagát legfrappánsabban Mikrobi kuzinjának sikerült hűen tükröznie. A kettő zenei összege átlagolva lejjeb, klikk után hallható.

 www.youtube.com/watch

Szólj hozzá!

Címkék: álom capote coltrane scofield

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugivan.blog.hu/api/trackback/id/tr79782935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása